20100226

SAAT ITU *ketika kau di sisiku selalu

1
kenapa masih mengharap?
kerana aku tak pernah melupakan..






2
saat itu
bila aku kesepian
kau selalu ada

saat itu
bila aku perlukan teman
kau selalu ada

saat itu
bila aku berkongsi kejayaan
kau selalu ada

saat itu
bila aku ketawa dalam tangisan
kau selalu ada

saat itu
kau adalah segalanya




3
saat itu
kau memberi aku kehangatan
ketika aku perlukannya


saat itu
kau berikan aku senyuman
ketika aku sepi tanpanya

saat itu
kau berikan aku kekuatan
ketika aku tiada kemampuan

saat itu
kau berikan aku keberanian
ketika aku dalam kegelapan

saat itu
kau berikan aku perhatian
ketika aku rasa diabaikan

saat itu
kau berikan pelangi dalam hidupku
ketika aku merasakannya kelam

saat itu
kau pinjamkan aku ruang dalam hatimu
ketika aku dalam kekosongan



4
hingga kini
ketika aku melewati kisah pada saat itu
masih terasa kehangatan kasihmu
yang sebenarnya telah mambeku



*adakah kebekuan ini akan mencair semula*

No comments: