20100306

THE PERFECT ONE *bukan aku – aku tak pernah bertakhta dihatimu*

hati ini selalu tertanya
relevan di atas perpisahan itu
logika di atas keputusan itu


kemudian aku seakan tersedar
selama ini aku tak pernah layak bagimu
aku tak pernah pantas berada disisimu


aku tak pernah punya apa-apa
tiada yang boleh aku janjikan padamu
tiada jaminan untuk membahagiakanmu

----


maka, biarlah keadaan hanya seperti ini.
kau pasti bertemu THE PERFECT ONE.
aku akan mendoakan



aku telah rela melepaskan… pergilah wahai sepi.. pergilah wahai rindu… tenanglah wahai hati..

1 comment:

aieOreo said...

kesempurnaan adalah bila kekurangan itu diterima sebagai suatu keunikan..
xde sape pun sempurna kan :)
jadi hingga ada yang lihat kita begitu..
sabo jela ye..
~pesanan khidmat masyarakat oleh aieoreo~ XD